Saturday, October 28, 2006

ناسف لللتاخير

كل سنة وانتوا طيبن
واي حد يدخل البلوج يستلم اتنين جنية
جنية علشان العيدية والتاني تعويض علشان التاخير
بصوا انا مش هكتب دلوقتي بس عندي مواضيع كتيرررررررررررررررررررررر اوي اوي اوي عايزة اكتبها من وحي الكلية ومسلسلات رمضان ومن الشراع ومن كل مكان حواليا عندي حصيلة مواضيع كتيرة بس انا هقفل علشان بابا قالي ساعة وتنامي طبعا الساعة هتكفي ايه ولا ايه كتابة ولا قراية ولا تعليق فحاجة غريب فامتثال لامر الوالد هقفل دلوقتي لان الساعة خلصت
كل سنة وانتوا طيبين مرة تانية

26 comments:

3rby said...

تصدقي بالله؟
انا كنت داخل هنا علشان اسالك ازاي جيتي من غير عيدية...ليا انا وابن عمي ومنجي
ابن عمي اللي اسمه القمحاوي اللي علق عالبوست اللي فات

Diyaa' said...

كل سنة و أنتي طيبة والأتنين جنيه وصلوا ومتشكرين

Ensan said...

كل سنة وانتى بالصحة والسلامة
بس اتنين جنيه يعملو ايه فى الزمان ده
زوديهم شوية

ادم المصري said...

كل سنه وانتي واحنا
طيببين او زي ما احنا
والسنه للي جاية احلي
م انهاردة وامبارحنا

karakib said...

:)

Gid-Do - جدو said...

نوران

والله كويس انك فى كلية الهندسة وبابا قال نامى بعد ساعة وسمعتى الكلام ـ يظهر العدية كانت جامدة والمثل بيقول اطعم الفم تستحى العين ـ تحياتى وكل عيد وانت والاسرة بخير

مـحـمـد مـفـيـد said...

كل سنه وانتي طيبه يا نوران والعيديه انا هسبهالك انتي ورشا مع رضوي

مداح القمر said...

اهلا يختى...كل دا تأخير؟ فكرتينى بالعيديه...انا بقالى 8 سنين ما اخدتش عيديه..انا بس اللى بكع اد كدا لاولاد اختى واخويا
كل سنه وانتى طيبه ومستنى اول بوست

مهندس مصري said...

kol sana we enti tayabaaa

voice of love said...

ما شاء الله
اول مرة اشوف عيال بيسمعوا الكلام كده
طيب تمام
كل سنة وانتى طيبة يا باشمهندسة يا صغنونة

3lool said...

انا جديد هنا وداخل علشان الاتنين جنيه هههههههههه

لا متصدقيش هههههه

عجبتني كلماتك كتير

بسيطه وخفيفه وتحس انها من القلب

بس طبعا لسه مش شفتها كلها لانها محتاجه وقت كبير

لكن اكيد هتابع ان شاء الله

كل سنه وانتي طيبه

Sampateek said...

شمعتي
انت فين يا بنتي وحشتيني
انا قلت دي زعلانة مني و لا اية
اتاريكي مشغولة في رمضان و الدراسة
ربنا يوفقك يا جميلة
ابقي تعالي

KazaBaza said...

انا موافق نعمل الفلم
تحبي نبدأ التصوير امتي؟

بس بسرعه علشان براءة الاطفال في انخفاض
و يا منوراتي نور حياتي

خجل said...

انا جايه مشان العيديه

لكن بدي اكتر

ahmedsobhy said...

معقولة لسه فى حد بيسمع كلام باباوماما ياريت يستمر هذا الكلام سوف تكسبيين دنياواخرة

NoOR said...

يعني سيادتك مش ناويه تكتبي بوسط جديد و لا مستنيه بعد الميد تيرم

pharoinlove said...

كل سنة وانتى طيبة وانا عجبنى جدا د امتثالك لامر الوالد لانىدى بقت اليلة الايام دى وابغتيلى الغيدية فى حوالة بريدية وكل سنة وانتى طيبة مرةتانية

هوميروس said...

اذيك يانوران انتي عاملة ايه
انا جاي اسلم وماشي علي طول

مـحـمـد مـفـيـد said...

فينك يا بنتي
ابو تريكه بيمسي عليكي
الف مبروك للاهلي

wa3d el3yoon said...

يعنى انا اجى وانت تمشى
طيب بلاش تتأخرى
حأسناك
سلاااااااام

أُكتب بالرصاص said...

كل سنة وانت طيبة


وتحياتي للوالد
:)

Epitaph said...

ايه يا بنتي
امتحانات الميدتيرم مش خلصت و لا ايه

:)

Nouran said...

انا جيت يا جماعة

3rby said...

جيتي بعد مالعيد فات وموسم العيديات عدي
بس بعينك تفلسعي العيد الجاي
هاخد العيدية يعني هاخدها

Anonymous said...

يا خسااااااااااااااااااارة جيت متاخر

arab girlscool said...

This is such a nice addition thanks!!!
عرب كول
شات صوتي
شات مغربي
دردشه صوتيه
إنحراف كام
شات عرب كول
صوتي
دردشه صوتيه
سعودي كول