Wednesday, March 01, 2006

مبحبش كدة

مبحبش حد يفهمني غلط والمشكلة ان كل الناس بتفهمي غلط يبقى اكيد العيب من عندي انا اللي مش بعرف اوصل المعلومة كويس ولا ايه لما اقول حاجة بتتاخد ع محمل سيئ وانا مش قصدي كدة يعني في البوست اللي فات اظن ان كل اللي قراه فهمني غلط او مكملوش للاخر والله العظيم انااااااا بحب مصر . مصر هي امي زي النشيد انا كنت بقول رغم كل اللي فيها فهي بلد الخير وحبها فطرة وانتوا فهمتوا اني مش بحبها الكلام ده وانا طفلة عبيطة بحب المكان اللي بابا بيبقى فيه ولحد دلوقتي برضة بحب السعودية بس مصر بلدي وانا مش بكسف اني مصرية ده ليا الشرف وبحب اغنية نانسي عجرم بتاعة لو سألتك انت مصري وبالذات ساعة الامم الافريقية بس انا مضايقة من الي بيحصل فيها والمصريين اجدع نااااس ع مر العصور والنبي (عليه الصلاة والسلام) قال ان المصريين خير اجناد الارض وانا بقول تاني المصريين اجدع ناس كفاية انك تبقى حاسس بالالفة بينهم شعب جدع يعني في الافراح يسدوا وفي الخناقات يفضوا وفي المحن يأذروا كدة يعني ولو حصل موقف بايخ هتلاقي ناس كويسين برضة البلد لسه بخير وانا اسفة لو كان كلامي مش مفهوم
حاجة اخيرة هتتحرموا من نوري الشهور اللي جاية علشان احنا في شهر 3 والامتحانات قربت وكل ما بتقرب بطني بتوجعني علشان مش مذاكرة كويس فلازم الم المواد وانتوا ادرى بالموضوع ده قبلي و ادعولي ربنا يرزقني الفهم واحقق هدفي ماشي الكلام
إلا اني ممكن اكافء نفسي لو ذاكرت كويس واخش كل 3 اسابيع مرة يالله ربنا معايا ومع الجميع
سلااااااااام
شمعة

3 comments:

عازفة الكمان said...

متخافيش يا ستي محدش هيفهمك غاط لان احنا عارفينك كويس . .. و ربنا معاكي الفتره اللي جايه دي اصعب فتره و هتحسي بالملل كتير بس كل لم تحسي بيه افتكري انها ان شاء الله اخر سنه متفرحيش وهتتنقلي للعذاب الكبير هندسه ان شاء الله.

Anonymous said...

ربنا يكرمك
مهندس قديم

Anonymous said...

شمعه
ماتقوليش مصر هى امى .. قولى مامتى