Wednesday, January 16, 2008

ها ها ها

ف يوم الاربعاء الموافق 16 يناير 2008 وف تمام الساعة الحادية عشر والنصف كانوا مع موعد الامتحان ويوم الامتحان يكرم المرء او يهان - والدفعة بتاعتي اتهانت اخر اهانة اعااااااا-ومسكت ورقة الامتحان الاشئلة شكلها بنت ناس يعني مش هنسقط
اولا نظام الامتحان ايه؟؟؟

الامتحان 12 نسخة يعني انا مش زي اللي جنبي ولا اللي ورايا ولا اللي ورا اللي جنبي ولا شبة حد ف المحيط اللي جنبي خالص

الامتحان اختار 25 نقطة اختار وكل 3 اختيارات غلط بيضيعوا واحدة صح :)

يعني حاجة لذيذة خاااالث

المهم مسكت الورقة وقلت احل ولا رقم راضي يطلع اقول ركزي يا نور حلي يا نور السؤال سهل يا نور

ربع ساعه عدت يا نور

الدكتور طلع --قائلا ها اللي عايز حاجة يقول انا همشي برة الكلية كل حاجة واضحة خلاص طيب

والاقي ناس بتسال ف حتت بعيده عني ياااااااه العيال عبقرية اوي كدا!!!وخلصوا السؤال االاول

نص ساعه عدت ومحلتش غير 5 نقط بس من 25

مش مشكلة اخش ف السؤال اللي بعديه حليت والارقام طلعت الحمدلله ادي 3 نقط كمان كدا حليت 8 نقط من 25 دلوقتي عدت كام ساعه الا ربع

اجد من امامي يصيح قائلا لألألأ مش عارف احل غير 8 انظر اليه باستغراب واجده حط رجل ع رجل وقفل الورقة وينادي من حولنا اجد الجميع مثلي لا يستطيعوا الحل اذن العيب مش فيكي يا نور لولولولوولللللللللي -معلش اصل كنت بحسب انا بس اللي غبية طلع الامتحان هو اللي غبي-

تمر نصف ساعه اخرى ولا احل غير 3 اخريبن المجموع 11 نقطة من 25 لولولولولوللللللللي

بقيت الساعتين ناقص ساعه الا ربع الدفعة كلها بتضحك مفيش ولا رقم راضي يطلع معانا باستثناء ان ف ف الاختيارات none بس برضه يعني هيبقوا 14 نقطة none

الحمدلله

وبعد ذلك الدفعه كلها تضحك وتبتسم ابتسامة صفراء ونواسي بعضنا البعض بان التقدير مش هيعدي المقبول لولولولولولووللللللللي وكنا بنلعب ع الامتياز

حسبي الله ونعم الوكيل

ناقصلي امتحانين يوم السبت ويوم الاتنين ادعووولوي

وانتظروا النشرة ف القريب العاجل :)

15 comments:

ساعد نسرين الايمن said...

يا بنتي سيبك انتي

عندنا في مصر ثلاث حاجات مش ليها دعوة ببعض

المذاكرة والامتحانات والنتيجة

والمثل بيقول

عك وربك يفك

بنا يوافقك يا قمر

hummar said...

ههههههههههههههههههههههه
قلتلك خلي بالك منه ماسمعتيش الكلاااااااااااام
ههههههههههههههههههههههههه
معلهش عارف الظروف بكره تتعدل وتبقى قشطه يا مهلبيه
وصباح التهييييييس
الشاكوش

مداح القمر said...

ههههههههههههههههه
فيه ايه ياجدعان
ايه المعامله دى؟ الراجل دا بيعاملكوا كدا ليه؟
المشهد دا شوفته ف افلام التعذيب
ربنا يوفقك وما تخافيش...اهم حاجه الدماغ سليم وجاااااااامد

Epitaph said...

ههههههههه
مفيش حد معاه اسئلة زي بتاعتك؟
طريقة مبتكرة دي

بس ده دكتور فاضي بقي
ههههههههههه

ربنا يعينك خلصي بقي يا بنتي
:)

ادم المصري said...

ههههههههههههههه
ربونا معاكي يا بنتي
انا السنه لو ماحصليش اي حاتجة انشاء الله هتكون اخر سنه
وهطلعلك لسانييييي
.
.
.
انصحك والنبي تقري جدول الامتحانات كويس
لحسن انا حصلت معايا مرة
ذاركت مادة وروحت لقيت علينا مادة تانية خالص
من قلبي هادعيلك

نورهان مفيد said...

امتحان 12نسخة
مبدأيا ده دكتور فاضي موراهوش حاجة

ربنا معاكي يارب
ان شاء الله خير

wa3d-el3yoon said...

ميه ميه
هو ده الكلام اانقطه فى ساعه
بس عادى جدا احنا كان عندنا امتحان المفروض ان الماده دى اسهل ماده بس الدكتور مش فاهم الماده باعتراف صريح منه قولت بس قشطه الامتحان حيجى سهل شفت ورقه الاساله لقتها 3 اسأله بس كل سوأل تلات نقط قولت كويس تعتبر قصير الىحد كبير بالنسبه لباقى الامتحانات
اتقفرجى بقى على الامتحان بعد نص ساعه الاقى اللى ورايا عايز يمشى المراقب بيقوله ايه هو الامتحان سهل اوى كده قاله لأ مش عارف اقراه الاسأله
اللجنه كلها بصت لبعض وقعدوا يضحكوا وكان امتحان لذيذ جدا بس الحمد لله كان للماده عملى
ربنا يستر

NoOR said...

كل سنه وانت طيب ياجميل ..... ومبروك الاجازه

Ellithy said...

انت مدعو للكتابة في مدونة كل العرب
مشروع الجريدة العربية الموحدة
تكمن فكرة هذه المدونة لجمع اكبر قدر من المدونين العرب واقدرهم وافصلهم لكي يكتبو في مكان واحد
ذلك للحصول في النهاية على مدونة اشبه بالجريدة العربية تناقش القضا ياالعربية وخلافات العرب حيث ان كل الطوائف والبلاد مدعوة للكتابة
وقد تكون نقطة انطلاق للتفاهم والنقاش حول القضايا العربية المختلفة وتقابل وجهات النظر

للمشاركة ارسل ايميلك (بريدك الالكتروني) في تعليق على هذا المقال وسوف تتلقى دعوة للكتابة في هذه المدونة

مزايا الكتابة هنا :
للكاتب :
1- عدد اكبر من القراء
2- تحسين نتايج البحث لعناوين المقالات
3- انت كاتب وفي نفس الوقت قارئ تقرأ ما يكتبه كبار المدونين العرب
4- شهرة اكبر .. ودائما اقول ان في الاتحاد قوة وهذا هو اتحاد المدونين العرب

للقارئ :
1- القراءة للمدونين الكبار تحت صفحة واحدة
2- تجميع المدونات وجعلها مث ل جريدة الكترونية
3- سهولة الوصول للمقالات المرادة

شروط الكتابة (لن يتم التعديل لو مسح اي مقال ):
1- عدم الاساءة للاديان السماوية
2- عدم نشر مقال من اجل ربح المال او التنفع المادي ولكن الشروحات مقبولة ومرحب بها
3- عدم كتابة كلام خارج او الفاظ اباحية
4- الكتابة باللغة العربية

الفكرة تتلخص في ان كل مدون له حق الكتابة فقط بارسال ايميله في تعليق على هذه المدونة
اذا كانت لك مدونتك الخاصة فلا مانع من نسخ مقالاتك الهامة والتي تراها ترقى كي تكون في الجريدة العربية الالكترونية او مدونة كل العرب

وانا شخصيا ساكتب في مواضيع مختلفة وساهتم بتحقيق افضل نتائج للبحث والحصول على اكبر قدر من الزوار حتى تصل مقالاتك لاكبر عدد من القراء
كما ان تجمع المدونين سيجيئ بقراء اكثر وهكذا

برجاء ارسل لنا بريدك الالكتروني كي تستطيع الكتابة في هذه المدونة
ادعو الله ان تكون هذه المدونة ملفتة لنظر القراء ومحط انظار الراي العام العربي
مشروع الجريدة العربية الموحدة

والله ولي التوفيق

محمد فوزي آل ربيع said...

مستنيين النشرة يا افندم

3rby said...

لسه هابدأ بعد اسبوع ومضيع اهو يومين غير انهاردة
ربنا يتولانا بقي يا نور

جمهورية مصر العربيه said...

بالرغم من انى مش عارف انتى كلية ايه بس والله احنا كمان فى نفس المشكله دى
واتمنى تخلصى على خير وربنا يوفقك ويوفقنى فى النتيجه

akeed said...

ربنا يوفقك والمرة الجاية تعملى حسابك علشان متتزنقيش تانى وتبقى زى الكتكوت المزنوق فى عشة كلها ديوك ...


تحياتى ...
أ/اكيد

مصطفى السيد سمير said...

يا سلام اية الامتحانات اللي بتخلص في ساعتها دي
تيجي تشوفي الامتحانات عندنا اللي بتقعد بالشهور
لجان وعملي وشفوي ونظري وتكعيبي وسيريالي وواقعي
على فكرة المدونة جميلة قوي
اتمنى تشرفيني

arab girlscool said...

This is such a nice addition thanks!!!
عرب كول
شات صوتي
شات مغربي
دردشه صوتيه
إنحراف كام
شات عرب كول
صوتي
دردشه صوتيه
سعودي كول