Tuesday, February 14, 2006

سحابة سودا
السحابة دي مش بتاعة القش اللي بيتحرق دي سحابة دماغي اللي بتيجي كل شوية ممكن تقول نوع من الهسهس بلاش تخاريف كل مرة اكون محضرة هكتب ايه يعني اكون كاتبة في الاجندة المره دي بكتب من دماغي يعني التخاريف هتبقى للركب
انا السنه دي مش في حالتي الطبيعية انا اتجننت ولا ايه اتغيرت كتييييييييييييير بس اظن للاسوا انا عارفة ان الاعتراف بالحق فضيلة لكن لما اعترف بعيوبي حاجة كويسة بس المشكلة الكبيرة اغيرها ازاي
كل يوم من التخاريف دي في دماغي تحس انها نظرة تشاؤم اينعم ان التشاؤم حرام لكن مش بايدي لا والظاهرة الكبر اني مبقتش اطيق المذاكرة ولا المدرسة وعندي احباطااااااااااااااااات كتير بابا بيقولي ياريت تفضلي شمعة منورة وبلاش تطفي يا نوررررر
تقلباااات مزاجية كتيرة ابقى فرحانة سعات وابقى كئيبة سعات لا والموضوع ده يفرق بثانية تخيلوا المأساة اللي انا عايشاها
انا مش عارفة ايه اللي حصلي انا اتجننت ولا ايه كفاية علشان لو زودت هعك انا عارفة ان الكلام مش متناسق بس اعذروني

1 comment:

Nouran said...

والله بحاااااااول اذاكر بس معرفش انا هعيط ولا ايه
بس لو سمحت ادعيلي امر من الذكاء الخارق اللي انا فيه ده