Wednesday, July 12, 2006

صحبتي الانتيخ


انا قلتلكلوا مش هكتب غير ساعة النتيجة بس انا بغزالة بصراحة ده مش موضوعنا المهم صحبتي الانتيخ "رضوى " عملت بلوج بعد عذاب دام كتير :)
اناوهي صحاب من اولى ابتدائي اينعم العلاقة لم توثق غير في ثانوي بس برضه كان يتقال علينا مقربين في ابتدائي واعدادي
انا وهي مش زي بعض في حاجة ممكن نكون بنكمل بعض بس مختلفين كتير بالرغم من اختلافنا بس احنا متفقين دايما والحمد لله وبكده مكنش انا اصغر مدونة لانها اصغر مني بشهر و 10 ايام شوفتوا بقى خلاص راحت عليا و
الحماسة واخداها وكتبت مواضيع حلوة يالا شجعوا الجيل الجديد من المدونين انا ان شاء الله خلي بقية صحباتي يعملوا مدونات برضه عيال عندها افكار حلوة كتير
ع فكرة رضوى كاتبة عليا موضوع جامد عن حبي الشديد
للقطط -طبعا بتريق- انا بخاف منهم جدا بس والله القطة اللي حكت عليها دي كانت من غير عنين ولا ديل
وبتنونو من غير صوت ناقصة الحجات دي علشان اخاف انا اصلا بخاف خلقة ربنا كده

4 comments:

مـحـمـد مـفـيـد said...

احييكي علي حبك للصديقتيك الانتيخ في زمن قل فيه الانتيخ واهلا بها في عالم التدوين

DoOoOoOdY said...

اولا مرسيه يانورا على البوست الجميل ده.ثانيا ياابراهيم انا مبتكلمش كتير ولا حاجه فى حاجات انا كنت كتباها قبل كده ولما عملت البلوج كتبتهم عليه على العموم مرسيه على رايك

Dr. Tantawy said...

مدونه جميله جدا تستحق القراءة فعلا .. ربنا يوفقك النتيجه بتاعتكم يوم السبت اعتقد

خدي الارقام دي ممكن تنفع بيقولو لو اتصلتي بيها يدوكي النتيجه :))) اي خدمه

09009197

بالتوفيق

Nouran said...

محمد:
شكرا ليك

ابراهيم:
زي ما رضوى قالتلك كانت كاتبه الكلام ده من الدراسة في كراسة ومش بترضى تقريهالي وكمان لازم نشجع الشباب المتحمس ولا ايه يا دكتور؟

رضوى:
اي خدمة يا ستي

shoowbash:
لا دي محبة من عندي ومفيش بين الاصحاب دفع الا يعني لو كانت الحالة المادية مش ولا بد ساعتها بننسى الصحوبية :)

bosbos:
والله بحاول بس كانت قطة رخمة جدا مش بتتهش فعلا بقيت اتخنق من موضوع الخوف من القطط ده

zangoolaaa:
النتيجة يوم السبت بليل ربنا معانا يا رب وشكرا ع الرقم :)

ام المريلة الكحلي:
والله احنا مظلومين في عينين الناس الكبار بس لو خدنا فرصة هنطلع حجات جامدةواحنا بنحاول نطلع كبت الثانوية العامة
والله فرحتيني وشكرا جزيلا ليك :)